Kādus pakalpojumus

sniedzam?

Interneta mārketings ir nozīmīga sastāvdaļa ikviena mūsdienīga uzņēmuma veiksmes stāstā. Mūsu darbs gan nav nekādā mērā saistīts ar veiksmi, bet gan efektīviem un pārbaudītiem risinājumiem mārketinga jomā!

No €500

01 mārketinga stratēģijas izveide

Pirmo vietu Google meklēšanas rezultātos nevar iegūt nedēļas laikā. It īpaši, ja mājaslapa ir tikko izveidota, var nākties strādāt un gaidīt, kamēr Google beidzot pamanīs Jūsu mājaslapu, pat vairākus mēnešus.

Tad pirmo pus gadu es palikšu bez klientiem?

Nē, tad mēs Jums palīdzēsim izstrādāt mārketinga stratēģiju, proti, tādu kā ceļvedi, kurā būs iekļauta informācija ne tikai par SEO, bet arī aktivitāšu plānu, zīmolu, konkurentiem, materiālu paraugiem un dažādiem mārketinga rīkiem, kuri, mūsuprāt, būs visefektīvākie tieši Jūsu biznesa modelim un pārdošanas aktivitātēm.

Mēs Jums ieteiksim arī labākos sociālos tīklus, kuros reklāmas Jūsu uzņēmumam būs visefektīvākās – Youtube, LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok u.c.

Vai Jūsu uzņēmumam būtu ieteicams veidot un izmantot epasta vai SMS mārketinga reklāmas kanālus? Vai Jūsu mājaslapa ir pielāgota konversijām?

Efektīva mārketinga stratēģija sastāv no daudziem elementiem, kurus ir jāsaslēdz vienotā sistēmā, lai iegūtu lielākās iespējas pārvērst mājaslapas apmeklētāju par maksājošu klientu.

Side note: Jūs varat parādīties Google meklējumu rezultātu augšgalā jau pirmajā dienā! Google AdWords reklāmas ir viens no efektīvākajiem reklāmas rīkiem, ja vēlaties ātri iegūt jaunus klientus, bet vēl neesat paspējuši iegūt labas vietas Google organiskajos meklēšanas rezultātos.

01 mārketinga stratēģijas izveide

Pirmo vietu Google meklēšanas rezultātos nevar iegūt nedēļas laikā. It īpaši, ja mājaslapa ir tikko izveidota, var nākties strādāt un gaidīt, kamēr Google beidzot pamanīs Jūsu mājaslapu, pat vairākus mēnešus.

Tad pirmo pus gadu es palikšu bez klientiem?

Nē, tad mēs Jums palīdzēsim izstrādāt mārketinga stratēģiju, proti, tādu kā ceļvedi, kurā būs iekļauta informācija ne tikai par SEO, bet arī aktivitāšu plānu, zīmolu, konkurentiem, materiālu paraugiem un dažādiem mārketinga rīkiem, kuri, mūsuprāt, būs visefektīvākie tieši Jūsu biznesa modelim un pārdošanas aktivitātēm.

Mēs Jums ieteiksim arī labākos sociālos tīklus, kuros reklāmas Jūsu uzņēmumam būs visefektīvākās – Youtube, LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok u.c.

Vai Jūsu uzņēmumam būtu ieteicams veidot un izmantot epasta vai SMS mārketinga reklāmas kanālus? Vai Jūsu mājaslapa ir pielāgota konversijām?

Efektīva mārketinga stratēģija sastāv no daudziem elementiem, kurus ir jāsaslēdz vienotā sistēmā, lai iegūtu lielākās iespējas pārvērst mājaslapas apmeklētāju par maksājošu klientu.

Side note: Jūs varat parādīties Google meklējumu rezultātu augšgalā jau pirmajā dienā! Google AdWords reklāmas ir viens no efektīvākajiem reklāmas rīkiem, ja vēlaties ātri iegūt jaunus klientus, bet vēl neesat paspējuši iegūt labas vietas Google organiskajos meklēšanas rezultātos.

No €500

Pakalpojuma darba process

1

Sarunu gaitā iepazīsimies ar jūsu biznesa specifiku

2

Sagatavosim mārketinga ceļvedi (guidebook), iekļaujot zīmola grāmatu, aktivitāšu plānu un rekomendācijas mārketinga un SEO vadībā

3

Veiksim konkurentu analīzi

4

 Sagatavosim pirmos materiālu paraugus un ieteiksim mārketinga rīkus un kanālus, ko izmantot savās pārdošanas aktivitātēs

No 300

02 SEO stratēģijas izveide

Pirms jebkura darba sākšanas, pats svarīgākais, ir apzināties ko mēs vēlamies sasniegt. Ceļot māju, Jūs būvvaldē saskaņojat mājas projektu un pēctam tiek uzsākti darbi. Jūs sāksiet ar mājas pamatu izveidošanu un pēctam būvēsiet mājas redzamo daļu. Taču visu darbu laikā Jums jau būs zināms iznākums.

Ļoti līdzīgi ir ar labas SEO prakses ieviešanu mājaslapā – pa priekšu ir jāsāk ar pašiem pamatiem jeb mājaslapas iekšējā koda optimizēšanu. Mājaslapas iekšējās optimizācijas svarīgākie faktori ir linku struktūra jeb skelets, meta informācija un alt tagi, satura optimizācija.

Ar mājaslapām tomēr ir nedaudz savādāk nekā ar mājām – lapas redzamā daļa ir Jūsu mājaslapa, bet neredzamā daļa ir ārējais SEO.

Mājaslapas ārējais SEO ir kā Jūsu vizītkartes – jo vairāk vizītkartes izdalīsiet, jo vairāk apmeklētājus savai mājaslapai saņemsiet. Šajā gadījumā šīs vizītkartes ir backlinki jeb atpakaļsaites no citiem interneta resursiem. Ja citās mājaslapās tiks ievietota Jūsu mājaslapas saite, tad meklētājprogrammu algoritmi to uztvers kā zīmi, ka Jūsu mājaslapa tiek labi novērtēta.

Vairāk saites no pēc iespējas kvalitatīvākiem resursiem un Google novērtēs Jūsu mājaslapu un rādīs to augstāk meklēšanas rezultātos.

02 SEO stratēģijas izveide

Pirms jebkura darba sākšanas, pats svarīgākais, ir apzināties ko mēs vēlamies sasniegt. Ceļot māju, Jūs būvvaldē saskaņojat mājas projektu un pēctam tiek uzsākti darbi. Jūs sāksiet ar mājas pamatu izveidošanu un pēctam būvēsiet mājas redzamo daļu. Taču visu darbu laikā Jums jau būs zināms iznākums.

Ļoti līdzīgi ir ar labas SEO prakses ieviešanu mājaslapā – pa priekšu ir jāsāk ar pašiem pamatiem jeb mājaslapas iekšējā koda optimizēšanu. Mājaslapas iekšējās optimizācijas svarīgākie faktori ir linku struktūra jeb skelets, meta informācija un alt tagi, satura optimizācija.

Ar mājaslapām tomēr ir nedaudz savādāk nekā ar mājām – lapas redzamā daļa ir Jūsu mājaslapa, bet neredzamā daļa ir ārējais SEO.

Mājaslapas ārējais SEO ir kā Jūsu vizītkartes – jo vairāk vizītkartes izdalīsiet, jo vairāk apmeklētājus savai mājaslapai saņemsiet. Šajā gadījumā šīs vizītkartes ir backlinki jeb atpakaļsaites no citiem interneta resursiem. Ja citās mājaslapās tiks ievietota Jūsu mājaslapas saite, tad meklētājprogrammu algoritmi to uztvers kā zīmi, ka Jūsu mājaslapa tiek labi novērtēta.

Vairāk saites no pēc iespējas kvalitatīvākiem resursiem un Google novērtēs Jūsu mājaslapu un rādīs to augstāk meklēšanas rezultātos.

No 300

Pakalpojuma darba process

1

Sarunu gaitā iepazīsimies ar jūsu biznesa specifiku

2

Izanalizēsim jūsu mājaslapu

3

Sniegsim rekomendācijas (nodevumu) ar kontrolsarakstu (check-list), ko uzlabot iekšējā un ārējā SEO

4

Sagatavosim darbības plānu ar turpmākiem soļiem, lai mājaslapas rādītāji turpinātu uzlaboties

No €25

03 REKLĀMRAKSTU SAGATAVOŠANA UN IZVIETOŠANA

Lai iegūtu labākas pozīcijas Google meklēšanas sistēmā, Jūsu mājaslapai ir jābūt atpakaļsaitēm – saitēm, kas norāda uz Jūsu mājaslapu citās mājaslapās.

Ir vairāki veidi, kā iegūt atpakaļsaites, piemēram, ievietošana forumos, blogu komentāri, uzņēmuma pievienošana sociālajos tīklos. Tomēr šie veidi nav tie efektīvākie – lai iegūtu maksimālu labumu no atpakaļsaistēm, tām ir jābūt mājaslapas lapās vai bloga ierakstos.

To var iegūt dabīgā veidā, kad kādas citas mājaslapas īpašniekam Jūsu mājaslapas saturs liekas tik noderīgs, ka viņš ievieto linku uz Jūsu mājaslapu. Bet mūsdienās tas notiek samērā reti.

Nākošais variants ir apmaksāti reklāmraksti citās mājaslapās. Par noteiktu samaksu, ar citu mājaslapu īpašniekiem ir iespējams vienoties par reklāmraksta izvietošanu viņu interneta resursā.

Reklāmraksts nenozīmē to, ka visa raksta garumā Jūs reklamējat savus produktus. Tieši otrādi – reklāmrakstos Jūsu uzņēmuma vārds vai mērķa atslēgas vārds tiks pieminēts tikai 1-2 reizes.

Lai reklāmraksti sniegtu maksimālu atdevi, tos visefektīvāk ir ievietot tādas pašas vai ļoti līdzīgas nozares mājaslapās. Tad šis raksts nemaz neizskatīsies pēc reklāmas un Google algoritmi domās, ka saite uz Jūsu mājaslapu ir ievietota dabīgi.

Izņēmumi ir portāli ar ļoti augstu Domēna autoritāti. Latvijā tādi ir Delfi, Apollo u.c. lielākie portāli. Atpakaļsaites no šādiem resursiem ir ļoti vērtīgas visos gadījumos.

Iegūstot atpakaļsaites no resursiem ar augstu domēna autoritāti arī Jūsu domēna autoritāte pieaugs ātrāk.

03 RAKSTU SAGATAVOŠANA & IZVIETOŠANA

Lai iegūtu labākas pozīcijas Google meklēšanas sistēmā, Jūsu mājaslapai ir jābūt atpakaļsaitēm – saitēm, kas norāda uz Jūsu mājaslapu citās mājaslapās.

Ir vairāki veidi, kā iegūt atpakaļsaites, piemēram, ievietošana forumos, blogu komentāri, uzņēmuma pievienošana sociālajos tīklos. Tomēr šie veidi nav tie efektīvākie – lai iegūtu maksimālu labumu no atpakaļsaistēm, tām ir jābūt mājaslapas lapās vai bloga ierakstos.

To var iegūt dabīgā veidā, kad kādas citas mājaslapas īpašniekam Jūsu mājaslapas saturs liekas tik noderīgs, ka viņš ievieto linku uz Jūsu mājaslapu. Bet mūsdienās tas notiek samērā reti.

Nākošais variants ir apmaksāti reklāmraksti citās mājaslapās. Par noteiktu samaksu, ar citu mājaslapu īpašniekiem ir iespējams vienoties par reklāmraksta izvietošanu viņu interneta resursā.

Reklāmraksts nenozīmē to, ka visa raksta garumā Jūs reklamējat savus produktus. Tieši otrādi – reklāmrakstos Jūsu uzņēmuma vārds vai mērķa atslēgas vārds tiks pieminēts tikai 1-2 reizes.

Lai reklāmraksti sniegtu maksimālu atdevi, tos visefektīvāk ir ievietot tādas pašas vai ļoti līdzīgas nozares mājaslapās. Tad šis raksts nemaz neizskatīsies pēc reklāmas un Google algoritmi domās, ka saite uz Jūsu mājaslapu ir ievietota dabīgi.

Izņēmumi ir portāli ar ļoti augstu Domēna autoritāti. Latvijā tādi ir Delfi, Apollo u.c. lielākie portāli. Atpakaļsaites no šādiem resursiem ir ļoti vērtīgas visos gadījumos.

Iegūstot atpakaļsaites no resursiem ar augstu domēna autoritāti arī Jūsu domēna autoritāte pieaugs ātrāk.

No €25

Pakalpojuma darba process

1

Sarunu gaitā iepazīsimies ar jūsu biznesa specifiku

2

Pēc labākās SEO prakses palīdzēsim sagatavot reklāmrakstu par vienu Jūsu produktu

3

Ievietosim kādā no mūsu datubāzē pieejamajām mājaslapām, ņemot vērā Jūs biznesa specifiku un vēlmes, iegūstot kvalitatīvu atpakaļsaiti (backlink)

No €50

04 bloga RAKSTU SAGATAVOŠANA

Ar mājaslapām ir tāpat kā ar Rīgu – tās nekad nav gatavas. Protams, Jūsu mājaslapa būs pilnībā funkcionējoša izveidojot sadaļas: Sākumlapa, Pakalpojumi, Par Mums, Kontakti.

Taču šādas mājaslapas nav konkurētspējīgas ar lapām, kurām ir spēcīga bloga sadaļa. Bloga sadaļa var kļūt par Jūsu mājaslapas apmeklētāju ģeneratoru. Kvalitatīvi bloga raksti var iegūt augstas pozīcijas Google meklētājā un atvest Jums simtiem jaunus mājaslapas apmeklētājus katru mēnesi!

Iepriekš pieminētās mājaslapas pamatsadaļas parasti tiek veidotas tā, lai cilvēki ātri un vienkārši varētu atrast visu svarīgāko informāciju par Jūsu uzņēmuma produktiem vai sniegtajiem pakalpojumiem. Tajās nevajadzētu aizrauties ar garu tekstu rakstīšanu.

Pareizi, visu pārējo mēs varam pateikt bloga vai jaunumu sadaļā!

Mājaslapas bloga sadaļa būs lielisks palīgs satura veidošanai sociālajiem tīkliem. Regulāri veidojot bloga saturu, Jums būs ar ko padalīties arī sociālajos tīklos.

Mēs varam Jums palīdzēt sagatavot efektīvus, pēc labākajiem SEO principiem gatavotus bloga rakstus, kas būs interesanta lasāmviela Jūsu potenciālajiem klientiem.

Regulārs saturs mājaslapā un sociālajos tīklos bieži vien ir rādītājs, pēc kā cilvēki izvēlās uzņēmumu kura pakalpojumus vai produktus izmantot. Kuram gan patīk Facebook profils ar pēdējo ierakstu pirms diviem gadiem?

Ja Jūsu mājaslapai ir bloga sadaļa, tad Jūs ne tikai varat plašāk pastāstīt par saviem piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, bet arī piedāvāt citiem izvietot reklāmrakstus savā mājaslapā – tas var kļūt par vēl vienu ienākumu avotu.

04 bloga rakstu sagatavošana

Ar mājaslapām ir tāpat kā ar Rīgu – tās nekad nav gatavas. Protams, Jūsu mājaslapa būs pilnībā funkcionējoša izveidojot sadaļas: Sākumlapa, Pakalpojumi, Par Mums, Kontakti.

Taču šādas mājaslapas nav konkurētspējīgas ar lapām, kurām ir spēcīga bloga sadaļa. Bloga sadaļa var kļūt par Jūsu mājaslapas apmeklētāju ģeneratoru. Kvalitatīvi bloga raksti var iegūt augstas pozīcijas Google meklētājā un atvest Jums simtiem jaunus mājaslapas apmeklētājus katru mēnesi!

Iepriekš pieminētās mājaslapas pamatsadaļas parasti tiek veidotas tā, lai cilvēki ātri un vienkārši varētu atrast visu svarīgāko informāciju par Jūsu uzņēmuma produktiem vai sniegtajiem pakalpojumiem. Tajās nevajadzētu aizrauties ar garu tekstu rakstīšanu.

Pareizi, visu pārējo mēs varam pateikt bloga vai jaunumu sadaļā!

Mājaslapas bloga sadaļa būs lielisks palīgs satura veidošanai sociālajiem tīkliem. Regulāri veidojot bloga saturu, Jums būs ar ko padalīties arī sociālajos tīklos.

Mēs varam Jums palīdzēt sagatavot efektīvus, pēc labākajiem SEO principiem gatavotus bloga rakstus, kas būs interesanta lasāmviela Jūsu potenciālajiem klientiem.

Regulārs saturs mājaslapā un sociālajos tīklos bieži vien ir rādītājs, pēc kā cilvēki izvēlās uzņēmumu kura pakalpojumus vai produktus izmantot. Kuram gan patīk Facebook profils ar pēdējo ierakstu pirms diviem gadiem?

Ja Jūsu mājaslapai ir bloga sadaļa, tad Jūs ne tikai varat plašāk pastāstīt par saviem piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, bet arī piedāvāt citiem izvietot reklāmrakstus savā mājaslapā – tas var kļūt par vēl vienu ienākumu avotu.

No €50

Pakalpojuma darba process

1

Sarunu gaitā iepazīsimies ar jūsu biznesa specifiku

2

Pēc labākās SEO prakses palīdzēsim sagatavot bloga rakstu ar vizuāļiem, kas atbilstu Jūsu biznesa specifikai

No €25/h

05 grafiskā dizaina pakalpojumi

Ja mēs palūgtu Jums atpazīt McDonald’s, Coca-Cola, IKEA vai Rimi logo, ticam, ka Jūs to bez problēmām paveiktu, jo šie uzņēmumi ir zināmi visā Latvijā, Eiropā, daži patvisā pasaulē.

Kas visiem šiem uzņēmumiem ir kopīgs? Grafiskā “atkārtojamība”. Proti, visiem šiem uzņēmumiem ir definēts savs vienotais stils, raksturs un būtība (vienvārdsakot, zīmols), kas caurvijas visam un visur, kur konkrēts uzņēmums parādās. Un, nē, tas nav tikai logo, ko uzliek uz smukiem baneriem, tas ir vienots, stratēģisks formāts, kas veido zīmola no A līdz Ž – fonti, attēlu stilistika, krāsu gamma, logo, atpazīstamības simboli, materiālu struktūra, valodas izvēle, zīmola pozicionēšana, raksturs, vērtības, vīzija, misija u.tml.

Piemēram, Coca-Cola – šī zīmola akcents vienmēr ir sarkanā krāsā, materiāli un reklāmas kampaņas izskatās “skaļas”, jauneklīgas, ģimeniskas un pozitīvas. Kad TV ekrānos parādās kravas mašīna sarkanā krāsā tumšā ielā skanīgas Ziemassvētku mūzikas pavadībā, mūsos uzreiz uzjunda Ziemassvētku noskaņa. Ziemassvētki līdz ar šo kravas mašīnu ir atbraukuši, un to ir paveicis viens uzņēmums, kas vēlējās cilvēkiem asociēties ar ģimenes sajūt. Viens no veidiem, kā Coca-Cola izlēma to darīt, ir ik gadu īstenot vienota stila mārketinga kampaņu ar būtisku vēstījumu – uzjundīt Ziemassvētku noskaņu un asociēt savu produktu ar Ziemassvētkiem, visģimeniskākajiem svētkiem pasaulē.

Mēs aicināt arī Jūs darīt to pašu, proti, savā uzņēmuma identitātē ielikt raksturu, vienotu vēstījumu un stilu, kas palīdzēs izveidot ilgmūžīgu zīmolu un ļaus klientiem Jūs atcerēties savās ikdienas gaitās un mirkļos. Kā to paveikt? Jūs nākat pie mums ar savu misiju, vīziju un vērtībām, mēs, savukārt, palīdzam izveidot zīmola raksturu un vizuālo noformējumu.

05 grafiskā dizaina pakalpojumi

Ja mēs palūgtu Jums atpazīt McDonald’s, Coca-Cola, IKEA vai Rimi logo, ticam, ka Jūs to bez problēmām paveiktu, jo šie uzņēmumi ir zināmi visā Latvijā, Eiropā, daži patvisā pasaulē.

Kas visiem šiem uzņēmumiem ir kopīgs? Grafiskā “atkārtojamība”. Proti, visiem šiem uzņēmumiem ir definēts savs vienotais stils, raksturs un būtība (vienvārdsakot, zīmols), kas caurvijas visam un visur, kur konkrēts uzņēmums parādās. Un, nē, tas nav tikai logo, ko uzliek uz smukiem baneriem, tas ir vienots, stratēģisks formāts, kas veido zīmola no A līdz Ž – fonti, attēlu stilistika, krāsu gamma, logo, atpazīstamības simboli, materiālu struktūra, valodas izvēle, zīmola pozicionēšana, raksturs, vērtības, vīzija, misija u.tml.

Piemēram, Coca-Cola – šī zīmola akcents vienmēr ir sarkanā krāsā, materiāli un reklāmas kampaņas izskatās “skaļas”, jauneklīgas, ģimeniskas un pozitīvas. Kad TV ekrānos parādās kravas mašīna sarkanā krāsā tumšā ielā skanīgas Ziemassvētku mūzikas pavadībā, mūsos uzreiz uzjunda Ziemassvētku noskaņa. Ziemassvētki līdz ar šo kravas mašīnu ir atbraukuši, un to ir paveicis viens uzņēmums, kas vēlējās cilvēkiem asociēties ar ģimenes sajūt. Viens no veidiem, kā Coca-Cola izlēma to darīt, ir ik gadu īstenot vienota stila mārketinga kampaņu ar būtisku vēstījumu – uzjundīt Ziemassvētku noskaņu un asociēt savu produktu ar Ziemassvētkiem, visģimeniskākajiem svētkiem pasaulē.

Mēs aicināt arī Jūs darīt to pašu, proti, savā uzņēmuma identitātē ielikt raksturu, vienotu vēstījumu un stilu, kas palīdzēs izveidot ilgmūžīgu zīmolu un ļaus klientiem Jūs atcerēties savās ikdienas gaitās un mirkļos. Kā to paveikt? Jūs nākat pie mums ar savu misiju, vīziju un vērtībām, mēs, savukārt, palīdzam izveidot zīmola raksturu un vizuālo noformējumu.

No €25/h

Pakalpojuma darba process

1

Sarunu gaitā iepazīsimies ar jūsu biznesa specifiku

2

Izgatavosim zīmola grāmatu un dažāda veida grafiskā dizaina materiālus, piemēram: animācijas, soc. tīklu un mājaslapas vizuāļus, reklāmas kampaņas, pārdošanas vienlapes, produktu aprakstus, prezentācijas u.tml.

No 250€ 

06 mājaslapu izveide

Vai esat dzirdējis tādu teicienu: “Tu esi mārketings”?

Īsumā, viss, ko mēs ēdam, velkam, skatāmies un patērējam, ir, lielos vilcienos, pateicoties labam mārketologam, jo tas spēj palīdzēt pircējam saredzēt paralēles starp produktu vai pakalpojumu un sevi. Mēs pērkam to, kas atbilst mūsu vērtībām, mūsu raksturam, un tam, kā mēs paši sevi identificējam sabiedrībā. Ja es sevi identificēju, kā dabu mīlošu, eco-friendly vegānu, kam ir svarīgi izpaust savu unikalitāte un individualitāte, tad, lielākoties, es pirkšu drēbes, kam ir piešūta šiltīte ar “dabai draudzīgs produkts”, piemēram, no H&M līnijas “Conscious”, ēdīšu vegāniskos restorānos, kur gatavo no ekoloģiskajiem produktiem, piemēram, “The Beginnings” vai “Green Pumkin”, un lietošu iPhone vai Mac, jo tie sevi arī pozicionē kā produktu personībām, un es tak arī esmu personība!

Kādēļ mēs šo akcentējam? Jo mājaslapa ir katra uzņēmuma vizītkarte, un 21. gs. bez tās vairs neiztikt. Mājaslapa ir vieta, kur satiekas uzņēmuma vērtības ar pircēja vērtībām, un ja tās sakrīt, tiek veikts pirkums.

Mājaslapa ir vieta, kur pircējs pa tiešo iepazīstas ar uzņēmumu, veido pozitīvu raportu un asociācijas, tādēļ tai ir jābūt strukturētai, skaisti sakārtotai, ērti klikšķināmai un ātri atrodamai gan no datora, gan telefona. Mēs varam Jums palīdzēt tādu izveidot.

Mēs veidojam mājaslapas uz WordPress bāzes,  līdz ar to Jums būs vienmēr iespējams to ērti uzlabot, atjaunināt un papildināt, kā arī sasaistīt ar citiem mārketinga rīkiem – Google, Mailchimp, Hotjar, Pipedrive, Zoom u.tml. -, lai visa Jūs pārdošanas un mārketinga saimniecība ir savstarpēji savienota.

06 mājaslapu izveide

Vai esat dzirdējis tādu teicienu: “Tu esi mārketings”?

Īsumā, viss, ko mēs ēdam, velkam, skatāmies un patērējam, ir, lielos vilcienos, pateicoties labam mārketologam, jo tas spēj palīdzēt pircējam saredzēt paralēles starp produktu vai pakalpojumu un sevi. Mēs pērkam to, kas atbilst mūsu vērtībām, mūsu raksturam, un tam, kā mēs paši sevi identificējam sabiedrībā. Ja es sevi identificēju, kā dabu mīlošu, eco-friendly vegānu, kam ir svarīgi izpaust savu unikalitāte un individualitāte, tad, lielākoties, es pirkšu drēbes, kam ir piešūta šiltīte ar “dabai draudzīgs produkts”, piemēram, no H&M līnijas “Conscious”, ēdīšu vegāniskos restorānos, kur gatavo no ekoloģiskajiem produktiem, piemēram, “The Beginnings” vai “Green Pumkin”, un lietošu iPhone vai Mac, jo tie sevi arī pozicionē kā produktu personībām, un es tak arī esmu personība!

Kādēļ mēs šo akcentējam? Jo mājaslapa ir katra uzņēmuma vizītkarte, un 21. gs. bez tās vairs neiztikt. Mājaslapa ir vieta, kur satiekas uzņēmuma vērtības ar pircēja vērtībām, un ja tās sakrīt, tiek veikts pirkums.

Mājaslapa ir vieta, kur pircējs pa tiešo iepazīstas ar uzņēmumu, veido pozitīvu raportu un asociācijas, tādēļ tai ir jābūt strukturētai, skaisti sakārtotai, ērti klikšķināmai un ātri atrodamai gan no datora, gan telefona. Mēs varam Jums palīdzēt tādu izveidot.

Mēs veidojam mājaslapas uz WordPress bāzes,  līdz ar to Jums būs vienmēr iespējams to ērti uzlabot, atjaunināt un papildināt, kā arī sasaistīt ar citiem mārketinga rīkiem – Google, Mailchimp, Hotjar, Pipedrive, Zoom u.tml. -, lai visa Jūs pārdošanas un mārketinga saimniecība ir savstarpēji savienota.

No 250€ 

Pakalpojuma darba process

1

Sarunu gaitā iepazīsimies ar jūsu biznesa specifiku

2

Izveidosim labās prakses, ar sakārtotu iekšējo SEO, adaptīvu, funkcionālu un mūsdienīgu mājaslapu uz WordPress bāzes

3

Veiksim CMS (satura vadības sistēmas) apmācības

4

Sagatavosim CMS ceļvedi

Ar ko mēs ikdienā strādājam?

Lai mūsu klientiem nodrošinātu pakalpojumus ar augstāko pievienoto vērtību, elastību un pielagojamību, mēs ikdienā strādājam ar populārākajiem mārketinga, pārdošanas un dizaina rīkiem – Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe Premiere Pro, Adobe Animate, Adobe XD, WordPress, Divi, Elementor, Mailchimp, Google Ads, Facebook Business Suite u.tml.

Pievonojaties mūsu e-pasta listei, lai saņemtu izdevīgus Backlinks piedāvājumus!