Mūsdienu straujie attīstības tempi prasa attīstību arī dažādos citos novirzienos marketingā, kas ir iespējami netiešā kontaktā. Interneta marketings pats par sevi kļūst arvien pieprasītāks dažādu uzņēmumu vidū, jo spēj ātri un droši sniegt rezultātus. Speciālisti ar pieredzi mārketingā un citās jomās palīdzēs izstrādāt stratēģiski lieliskas reklāmas kampaņas, kas darbosies gan mazu, gan lielu uzņēmumu lokā. Lai to paveiktu, ir nepieciešama sīka izpēte un rūpīga dažādu palīgprogrammu atlase, kas palīdzēs tālākā izpētē un attīstībā. Veiksmīgi to var paveikt cilvēki, kuri ir lietpratēji ne tikai mārketinga, bet arī datortehnoloģiju jomā, lai radītu pēc iespējas labākas un katram uzņēmumam individuāli piemērotas sistēmas un reklāmas.

Viena no veiksmīgākajām mārketinga vietām internetā ir Google meklētājā. Ar to ir iespējams sasniegt ievērojami lielāku mērķauditorijas iedzīvotāju skaitu, jo tā ir visizmantotākā meklētāj sistēma ne tikai Latvijas, bet arī pasaules tirgū. Tai var piesaistīt vēlamā uzņēmuma vai produktu AdWords, kas ļaus iegūt kvalitatīvu cilvēku plūsmu uz konkrēto vietu. Pielietojot atslēgvārdu izpēti, kā arī izskaidrojot kanāla iespējas ir iespējams izprast AdWords nozīmīgumu. Izveidotais konts atradīsies profesionāļu rokās, tāpēc nav jāuztraucas par kampaņa devumu un izdevīgumu. Valoda un ģeogrāfija nav šķērslis mērķu sasniegšanai. Google Analytics kā viens no nozīmīgākajiem palīgrīkiem reklāmas realizācijā palīdzēs kampaņu optimizēšanās, uzlabošanā, kā arī saprast kā tieši darbojas arī citi reklāmas kanāli, kuros izvietotas reklāmas, kā piemēram, Facebook u.c. vietnes. Lai kampaņa būtu veiksmīga un vērtīga, ir nepieciešams skaidri definēt vēlamos mērķus un nepieciešamos parametrus, lai uzstādītu speciāli internetam piemērotas lietas, kas tendētas uz klientu skaita palielināšanu un automātiski arī atpazīstamības.

Meklētāju optimizācija jeb saīsinājumā SEO sniedz iespēju atrasties meklētāj sistēmas pozīciju augšgalā. Tā sevī ietver dažādu darbību kopumu, kas padara redzamāku tieši mājaslapu, kas padara to redzamāku un pievilcīgāku esošajiem un topošajiem klientiem. Tā nav tik ātra rezultāta sasniegšana, jo ir nepieciešams ilgāks laiks, taču rezultāts ir pietiekoši efektīvs. Ir jāizpilda dažādas saistības, lai nodrošinātu vēlamā atrašanos Google pozīcijās un to var izdarīt tikai speciālisti. Novērtējot mājas lapas uzbūvi ir veikli arī noteikt problēmas, aprakstīt kā tās novērst un aprakstīt ieguvumus. Runājot par ārējām saitēm, ir svarīgi lai būtu ne tikai kvalitatīvs saturs, bet arī ienākošie linki, kas automātiski nodrošinās arī augstākas pozīcijas Google meklētājā. Tas tiks balstīts uz svarīgajiem atslēgas vārdiem, kurus arī var izveidot speciālisti. Uz tiem balstīsies pārējā reklāma. Neskatoties uz dažādiem tehniskajiem noteikumiem, ir arī svarīgi, lai pats pirkšanas process u.c. lietas būtu viegli saprotams. Tā ir tikai viena no lietām, kas sarežģī kampaņas veidošanu un attīstību. Lai izveidotu labu un Google meklētāj sistēmai atbilstošu mājas lapu, var pievērsties palīdzībai no pieredzējušiem speciālistiem, kas palīdzēs ietaupīt laiku, tādējādi sniedzot iespēju pievērsties citiem projektiem, kas arī palīdzēs uzņēmuma attīstībā.

Interneta mārketings sevī ietver visdažādākās metodes, kas palīdzēs attīstīt uzņēmuma darbību, kā arī valsts tirgus stāvokli, ar lielāku pārdošanas efektivitāti, kā arī atpazīstamību. Profesionāla tendēšana uz speciālajiem tīkliem kā Facebook var ievērojami palielināt klientu skaitu un izvelties uz pārējo klientu fona. Tas kļūst par spēcīgu un jaunu komunikācijas instrumentu. Tas ir drošs un stabils veids kā izplatīt savu produkciju tālākā marketinga tirgū. Veiksmīga mārketinga stratēģija var veikt daudz uzlabojumus ne tikai uzņēmumam, bet arī visā marketinga tirgū.